Kies uit 4614 prachtige vakanties
FAQ
Wie is Reisknaller.nl?
Reisknaller.nl is een reisplatform met de beste en mooiste reisaanbiedingen. Op dit platform vind je de mooiste en de voordeligste reizen tegen knalprijzen! Dagelijks vind je hier nieuwe superaanbiedingen naar de mooiste vakantiebestemmingen, altijd tegen een goede prijs, een 3, 4, 5 of zelfs een 7 sterren aanbieding.
Wat voor reizen worden aangeboden op Reisknaller.nl?
Of je nou op zoek bent naar een korte stedentrip, lange zomervakantie of een superdeluxe vakantie naar de bestemming van jouw keuze; je vindt hier altijd het meest actuele en meest voordelige aanbod van Nederland.
Wij zetten ons iedere dag in om voor jou de beste aanbiedingen samen te stellen en willen je vakantie tot een succes maken. Wij ondersteunen je niet alleen bij het boeken, maar helpen je ook tijdens je verblijf in het buitenland op weg. Heb je na je vakantie nog vragen of opmerkingen, of wil je jouw opgedane ervaringen met ons en andere gebruikers van Reisknaller.nl delen, ook dan zijn wij altijd bereikbaar. Laat je ervaring met Reisknaller.nl achter op Trustpilot, zodat wij jouw ervaring met anderen kunnen delen.
Waarom zou ik een reis boeken via Reisknaller.nl?
Reisknaller.nl heeft jarenlange ervaring in de reiswereld en goede relaties met hotels en airlines en is bovendien als onafhankelijke adviseur niet aan één aanbieder gebonden. Hierdoor ben je verzekerd van alleen het mooiste aanbod en de scherpste prijzen.
Bagage
Hoe weet ik of ik koffers heb toegevoegd aan mijn boeking?
Met jouw boekingsnummer en e-mailadres kan je inloggen op onze website. Hier kun je een gewicht terugvinden achter de benamingen. Zie je hier niks staan of is het nog steeds niet te achterhalen? Log dan in op de website van de vliegmaatschappij met hun boekingscode. Hier kan je terugvinden wat allemaal is toegestaan om mee te nemen tijdens jouw reis.
Moet ik bijbetalen voor handbagage?
Vanaf april 2024 is het bij elke vliegmaatschappij verplicht om bij te betalen voor de handbagage die boven je in de bakken gaat. Hierbij kun je denken aan een trolley of grote tas. De prijzen hiervan verschillen per vliegmaatschappij. De afmetingen van een handtas die wel gratis meegenomen kunnen worden, kan je achterhalen op de website van de vliegmaatschappij.
Is het mogelijk om na het boeken bij Reisknaller.nl koffers toe te voegen aan mijn reis?
Ja, dit is mogelijk. Met de boekingscode van de vliegmaatschappij, die je van ons hebt ontvangen en terug kan vinden in jouw ‘Mijn Reis’ omgeving, kan je inloggen op de website van de vliegmaatschappij. Hier kan je vervolgens nog koffers toevoegen aan jouw vluchten. Dit gaat dus niet meer via ons.
Aan welke afmetingen moet mijn handbagage voldoen?
De toegestane afmetingen voor handbagage kunnen per vliegmaatschappij verschillen. Wij raden je daarom aan om de website van de vliegmaatschappij waarmee je op reis gaat te raadplegen.
Let op! Er moet ook betaald worden voor een groot stuk handbagage. Houd hier dus rekening mee en kijk goed na op de website van de airline wat de kosten hiervan zijn.
Wijzigingen en annuleringen
Hoe kan ik het beste een wijziging of annulering doorgeven?
Wijzigingen en/of annuleringen moeten altijd verstuurd worden naar contact@reisknaller.nl via het e-mailadres dat gelinkt is aan de boeking. Helaas kunnen wij wijzigingen en/of annuleringen niet telefonisch doorvoeren. Mocht een van de medereizigers een wijziging en/of annulering willen doorgeven, dan moet dit ook doorgegeven worden via de hoofdboeker.
Zijn er kosten verbonden aan het wijzigen van mijn reis?
Ja, er zijn kosten verbonden aan het wijzigen van je reis. Dit verschilt per onderwerp. Stuur voor meer informatie een mail naar contact@reisknaller.nl om te achterhalen hoeveel jouw wijziging kost!
Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van mijn reis?
Ja, er zijn kosten verbonden aan het annuleren van je reis. Hoe hoog dit precies zal zijn, kan je in onze Algemene Voorwaarden vinden. Het percentage dat wij rekenen hangt af van de datum dat je jouw reis annuleert.
Kan ik het geld terugkrijgen na mijn annulering?
Als jij een annuleringsverzekering hebt afgesloten via ons of een ander bedrijf, dan zullen zij eerst beoordelen of de redenering van jouw annulering geldig is. Als zij ermee akkoord gaan, dan kan je de kosten die je hebt gemaakt bij hen claimen.
Heb je geen annuleringsverzekering afgesloten? Dan ben je helaas alle gemaakte kosten voor jouw reis kwijt.
Ik wil mijn verzorging laten aanpassen naar iets anders, kan dat nog?
Dit hangt af van het hotel. In de meeste gevallen is het mogelijk om bijvoorbeeld een wijziging te laten doorvoeren van logies en ontbijt naar all inclusive. Wel wordt hier uiteraard een meerprijs voor gevraagd, die vaak afgerekend moet worden door de klant tijdens de check-in. Soms komt het ook voor dat de meerprijs aan ons betaald moet worden voor het begin van jouw reis.
Transfer
Ik heb geen transfer geboekt, maar ik wil er nu toch graag gebruik van maken. Kan dit?
Ja, dit kan op bijna alle bestemmingen. Je kan jouw aanvraag versturen naar contact@reisknaller.nl, zodat wij jouw aanvraag kunnen verwerken. Wij zullen dan eerst de gevraagde prijs met jou delen en wachten op het akkoord. Na het akkoord delen wij een betaallink om de betaling te voldoen. Eenmaal ontvangen zullen wij de nieuwe transfervoucher met jou delen.
Ik wil mijn transfer annuleren, zijn hier kosten aan verbonden?
Ja, voor het annuleren voor een transfer rekenen wij €50. Indien jouw transfer meer kostte dan €50, krijg je uiteraard het overige bedrag terug van ons.
Hoe laat word ik opgehaald bij mijn hotel?
De ophaaltijd en locatie van je transfer terug naar het vliegveld kan je achterhalen door een van de stappen uit te voeren die op jouw voucher staan. Kom je er zelf niet uit? Wij helpen je telefonisch of via de mail graag verder!
Bij wie kan ik mijn klacht over de transfer melden?
Indien je een klacht hebt over jouw transfer, kan je contact opnemen met contact@reisknaller.nl. Wij zullen jouw klacht doorsturen naar het bedrijf en hopen met een waardige oplossing terug te komen. Houd er wel rekening mee dat het bedrijf binnen 28 dagen hoopt terug te komen met een oplossing.
Kan ik een huurauto via jullie boeken?
Nee, wij bieden zelf geen opties aan voor een huurauto. Wel verwijzen wij je graag door naar de volgende website waar je een huurauto kunt boeken voor tijdens jouw verblijf: https://www.rentalcars.com/.
Openingstijden
Wat zijn de exacte openingstijden van Reisknaller?
Maandag t/m vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 10.00 uur tot 17.00 uur. Heb je nog een vraag na 17.00 uur? Tot 21.00 uur is onze klantenservice ook telefonisch bereikbaar. Zij helpen je graag verder en zullen je vraag of opmerking noteren voor de kantoormedewerkers die je op zijn vroegst de volgende dag verder kunnen helpen.
Zaterdag en zondag zijn wij telefonisch bereikbaar van 11.00 uur tot 16.00 uur.
Overig
Hoe kan ik mijn verzekeringspapieren bekijken van de verzekeringen die ik via jullie heb afgesloten?
Indien je jouw verzekeringspapieren wilt ontvangen, vragen wij je om contact op te nemen met contact@reisknaller.nl via het e-mailadres van de hoofdboeker. Wij zullen je dan verder helpen en de juiste papieren met je delen!
Kan ik een reis- of annuleringsverzekering afsluiten nadat er iets is gebeurd?
Nee, dit wordt als fraude gezien door de verzekeraar. Een reis- en/of annuleringsverzekering mag alleen afgesloten worden voor een eventuele gebeurtenis.
Kan ik een reis op maat bij jullie boeken?
Ja, bij ons is het mogelijk om een reis op maat te boeken. Onze medewerkers helpen je graag verder via de telefoon of via contact@reisknaller.nl.
Indien je hiervoor kiest, is het op dit moment nog niet mogelijk om via onze website in te loggen zoals met een gewone boeking. Je ontvangt alles van ons in één mail.
Ik ben zojuist aangekomen in mijn hotel, maar ik ben niet tevreden met de faciliteiten. Kan ik nog omgeboekt worden?
Ja, je kunt omgeboekt worden. Indien alles van het hotel overeenkomt met de informatie op onze website, dan moeten de extra gemaakte kosten helaas wel door jou zelf opgenomen worden. Dit omdat het hotel op de dag van aankomst al betaald is en de verleende informatie correct is.
Vermeld een klacht altijd tijdens jouw vakantie;
Reisknaller.nl doet er alles aan om jouw reis goed te laten verlopen.
Ben je toch niet tevreden over jouw accommodatie, neem dan allereerst contact op met de lokale medewerkers van jouw hotel, appartement of camping; zij kunnen in veel gevallen snel hulp bieden.
Wij wensen direct in kennis te worden gesteld van het probleem dat jij ter plaatse ondervindt via een e-mail aan contact@reisknaller.nl zodat ook wij direct op de hoogte zijn van het probleem.
Vermeld altijd het boekingsnummer.
Kan ik telefonisch een reis boeken?
Nee, helaas is dat bij Reisknaller niet mogelijk. Dit doordat wij meteen een aanbetaling vragen tijdens de check-out en het voor ons niet mogelijk is om een aanbetaling voor de klant in te voeren. Wel helpen wij je graag tijdens elke stap van het boekingsproces indien je dit wilt.
Hoe log ik in op www.reisknaller.nl?
Als je bij ons een reis hebt geboekt, heb je vanuit ons een boekingsnummer ontvangen. Je kan met dat boekingsnummer en je e-mailadres inloggen op de website om alles over je reis terug te vinden.
Hoe kan ik met mijn verjaardagskorting boeken?
Indien je een mail van ons hebt ontvangen over korting vragen wij je vriendelijk om die naar contact@reisknaller.nl te sturen. Nadat wij de uitgiftedatum hebben achterhaald zullen wij na het boeken het bedrag restitueren.
Tot wanneer is de verjaardagskorting geldig?
De verjaardagskorting is tot twee maanden na uitgifte geldig.
Is de verjaardagskorting ook geldig als ik al geboekt heb?
Nee, de korting kan alleen ingezet worden voor het boeken van een nieuwe reis.
Hoe kan ik een kinderbed laten toevoegen aan mijn boeking?
Na het maken van jouw boeking kan je jouw aanvraag doorsturen naar contact@reisknaller.nl. Onze medewerkers zullen jou dan verder helpen!
Hoe kan ik eventuele allergieën en eetvoorkeuren doorgeven?
Dit zijn belangrijke zaken om op tijd door te geven voor jouw reis van start gaat. Alle informatie mag verstuurd worden naar contact@reisknaller.nl. Wij zullen dan de aanvraag doorsturen naar het hotel en houden je op de hoogte.
Kijk voor meer informatie op https://www.ggdreisvaccinaties.nl/.
Kan ik mijn hond of kat meenemen op vakantie?
Wil je je huisdier liever niet thuislaten, zorg ervoor dat je je dan tijdig goed laat informeren over de mogelijkheden. Kleine honden en katten kunnen mee in een speciale reiskooi. Heb je een groter huisdier, dan moet je een plek in de kennel achterin het vliegtuig reserveren. Neem contact op met jouw vliegmaatschappij om de mogelijkheden en kosten te bespreken. Ook wat betreft jouw accommodatie is het meenemen van huisdieren aan strikte regels gebonden; neem vooraf contact op over de mogelijkheden. De meeste hotels staan huisdieren niet toe. Campings zijn iets toegeeflijker maar hebben wel enige beperkingen. Ga je voor enkele dagen naar Disneyland® Resort Paris, dan kan je helaas je hond of kat (met uitzondering van blindengeleidehonden) niet meenemen. Huisdieren dienen in het bezit te zijn van een paspoort, deze wordt afgegeven bij de dierenarts. Jouw dierenarts kan je ook informeren over verplichte inentingen voor je hond of kat.